twenty with 25+ minded

Wednesday 18 January 2012

-johore , tunggu saya ok_

assalamualaikum guys :) lama tak update kan kan :P tak sabar nak balik johor :) melompat-lompat gembira bila dapat tau *fake je tu :P , dengar je nak balik johor stuck sekejap :) rindu kat mak and abah tau :( semua lah kita rindu , kawan-kawan pun sama . bila message je "emm org tu dah lupa lita lahh , maklumlah dah tak duduk johor", awakk , kita tak lupa la :( kita busy juga kan . huhu . serious saya tak akan lupa awak semua :(



my sahabat,
rindu nak macamni lah :( kawan , kita tetap ingat awak even kita kat negeri china,:P
my sahabat , tak kira apa pun yang berlaku saya tetap ingat awak semua okayy :( awak sahabat saya dunia akhirat tau . lantak lah mereka yang tak suka kita tu nak cakap apa. diorang semua tu cemburu tengok kita happy-happy. lepasni , kita buat haluan masing-masing . walau jauh macamana pun saya nak kita janji still contact lagi , boleh ?

cuba teka kita yang mana :) wahh :) syasya,anya,kiwie,gurlyna, mimie

sahabat,
rindu time kat sekolah dulu , ingat tak cikgu asyik aim kita je ? sampai cikgu panggil kita 'diva' . hot gila kann time tu , sedih je . memang kita nakal tapi result kita tak teruk kan ? ada yang cemburu dengan kita sampai mengadu kat pihak sekolah pasal kita kan kan :( sedih je time tu , ramai sabotage kita kan . rupa-rupanya bukan orang lain yg sabotage kita tu , classmate kita juga tau . cikgu nampak salah kita je . terutama saya ! cikgu tak nampak ke yg saya dah harumkan nama sekolah time softball dapat tempat ketiga ? tak nampak k time drama english kita dapat nombor 6 dalam daerah kota tinggi and saya dapat the best actress ? tak nampak ke ? sedih juga time tu , igt tak cikgu kalau saya masuk pertandingan ke kuiz time merdeka dulu dapat apa ? tak ingat semua tu kan ? yang cikgu tau nak judge kami dari segi luaran sahaja . serious saya sedih . tapi tak apa , kami redha cikgu . apa-apa pun saya tak marah cikgu cuma saya sedih je , takkan sampai facebook saya cikgu nak buka ? privacy kan tu. and saya redha apa sekolah dah buat kat saya :)
p/s : saya tak kata cikgu jahat :) ni semua pengajaran untuk saya,terima kasih cikgu semua :)

rindu kat twins ni :( tapi dia sekarang dekat sabah :( wuwuwuu~ tak apa nanti boleh jumpa kan kan kan :)

super duper comel kan mereka ni :)

P/S : mereka-mereka diatas ialah : kiwie , syasya feeqa , nanad , myra :)

15 comments:

  1. hahaha sedihnya bila kita kat sabah XD hikhik.

    ReplyDelete
  2. hahaha tahu takpaaa. sabar jelah ~

    ReplyDelete
  3. "kawan sampai mati"
    the best quote to describe :)

    ReplyDelete
  4. No Matter how You goin so far..Just remember "Be Yourself"..
    sometimes to many Haters make me stronger in everything..Go girl =)

    ReplyDelete
  5. ya allah nak nagis bace syg . sumpah rindu mase kat sch . kite nak kiss awak hug awak . rindu sumpah * kan kan cikgu tu bute . dia jeles kan awak . thanks lyna . even awak dh mule nak dikenali rmai awak masih ingt sahabat awak kat sini . sumpah terharu . you're my sunshine , my bestfriend forever . hehe . syg awak .

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita punn :( nak ngis tau time update blog nih :(

      Delete
  6. lepas habis SPM memng mcm nihh , semua ade hala tuju masing masing. sabar yee <3

    ReplyDelete
  7. hehe..kalau dah habis spm mmg sume bnde nk buat..
    =D

    ReplyDelete
  8. mse spm nla kenangan yg plg xdpt dlupakan...dyela plg indh dye la plg phit..nte buatla reunion...hehe

    ReplyDelete